niedziela, 19 lutego 2012

The Secret Soap Store - Krem do stóp

Równo miesiąc temu wybrałam się do SuperPharm i szukałam skutecznego kremu do stóp, który przyniósłby im ulgę w tej zimowej temperaturowej beznadziei. Zupełnie przypadkiem natknęłam się na nie znaną mi dotąd firmę The Secret Soap Store (Scandia Cosmetics), która, jak się okazuje, produkuje swoje kosmetyki w pobliżu Krakowa. Opakowanie kremu wygląda tak:
Tekturowe, stylizowane na ekologiczne, z recyclingu. W środku zwykła niezadrukowana tubka owinięta paskiem z szarego papieru. Pomysł niezły:)

Krem zawiera 15% masła shea, glicerynę, mocznik, alantoinę i inne odżywcze składniki. Samo masło shea posiada wysoce odżywcze składniki, w tym witaminę A,E i F, oraz filtr UVB (w przypadku stóp i obecnej pory roku - najmniej ważny;). Krem ma konsystencję bardzo gęstej pasty, niezwykle bogatej i tłustawej. Wystarczy paro centymetrowy pasek by wysmarować całą stopę. Posiada niezwykle intensywny zapach gliceryny i cytrusów, który mnie osobiście dokucza, ale mojemu Partnerowi bardzo odpowiada:) 

Co najważniejsze: stopy są po nim długotrwale gładkie i miękkie. Doskonale nadaje się również do rąk i spierzchniętych skórek. Idealnie nadaje się do stosowania po kąpieli, grubą warstwą, pod ciepłe skarpetki. 

Na pewno kupię go po raz kolejny i poszukam innych produktów z tej serii, zwłaszcza kremu do rąk z 20%-ową zawartością masła shea :

Krem do stóp 15% masła shea - My Secret Soap Store- Scandia Cosmetics - cena 14zł.

Strona producenta: scandiacosmetics.pl  (zerknijcie na pielęgnacyjne produkty The Secret Soap Store, robią wrażenie;)

A czego Wy używacie na spierzchnięte i wiecznie wysuszone zimą stopy i dłonie?:)

Pozdrawiam Was serdecznie!
Aga

18 komentarzy:

  1. Ja polecam krem Lipro-Creme firmy Gehwohl. Chociaz u mnie z pielegnacja stop jest roznie. Jak mi sie przypomni to posmaruje.:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog, będę zaglądać częściej ! Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję i zapraszam do mnie ;)


    http://przetestujezaopiniujeocenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wlasnie takiego bloga bylo mi trzeba. Wiecznie nie wiem po co siegnac w drogerii, a tak bede miala jakies pojecie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuje sie i tak swoja droga serdecznie zapraszam do siebie, na moja strone gdzie sama prezentuje co nosze. Aczkolwiek glownym celem mojego bloga jest pokazanie Londynu oczami studentki, ktora kocha nie tylko mode , ale rowniez ksiazki, sztuke czy dobry film. Link ponizej:

    WWW.LITTLEMISSLONDON.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, ciekawie się tu zapowiada :) Dołączam zatem do obserwujących i życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za odwiedziny :)
    Zapraszam ponownie!
    oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prezentuje się bardzo fajnie, muszę chyba skusić się na jego zakup

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie używam tego rodzaju kosmetyków bo nie mam z tym problemu:)

    zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam ale może znajdziesz coś co Cię zainteresuje:))

    OdpowiedzUsuń
  11. ja używam z ziaji :))
    Obserwuję i liczę na rewanż :)) Bardzo spodobał mi się twój blog :)
    http://wiki-me-and-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo sympatycznie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. heheszkiheheszki.blogspot.com
    mam ten krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś oTAGowana! http://thedellashow.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ładne opakowanie:)masło shea to moj ulubiony składnik kremów do rąk, stóp i balsamów do ciała więc mozliwe, ze go wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiałam się czy go kupić i jednak go nie wzięłam.. Teraz żałuję :(
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń